Egotime




Gårdagen var väl lite mer av det sjuka slaget..iallafall på eftermiddagen då jag, elin och mathilda överraskade johanna efter skolan, hhaaha. Så vi stod ju där och väntade på henne och sen traskade vi till stan, där hände det av högsta grad roliga o pinsamma saker..riiiiiktigt härligt var det! Jag frågade om fransk choklad på lindex (kassörskan tyckte jag var dum i huvudet), vi skrek av skratt på biblioteket, av allt möjligt, och hade det mysigt!

Sen på kvällen åkte jag, stina, ingrid, hedda, eva o lena ner till gamla teatern och kollade på Annie, julia var ju med. Hon var såååååååååååååå duktig fick riktig gåshud när hon sjöng och spelade! Ni borde verkligen gå och se den, sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0