Senaste dygnet





Har legat ett bra tag med "Elsas mode" uppe på näsan. Den verkar verkligen jättebra!
Men just nu kände jag att det var dags för ett litet inlägg till er fina.
Juste, igår hade vi ju kräftskiva meeen jag var ju inte så aktiv i den härare festen så..hehe
Några sköna girls (julia, ingrid, johanna, stina, mathilda) hämtade upp mig och så drog vi till Spice and Rice eller hur det nu stavas.. hade mer än kul! Sen trampade vi vidare till hemmakväll och köpte oss göttigt godis o två filmer och så slutade kvällen hemma hos johanna med skratt o glada miner!
Och imon är det ju skola, helt sjukt spännande o reoligt!
Lite update från mitt liv blev det nu, bara så att ni har koll på läget lixom, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0