Ett litet inflik!

Grym dag i backen idag, har faktiskt samlat på mig lite fräknar på nosen också! Och så har jag ju underbart kul sällskap, det gör ju saken ännu lite bättre.
Snart ska jag ta mig en dusch, mitt hår klibbar ihop sig som sockervadd efter en dag snowboardåkning, så det måste jag fixa till. Sen ikväll blir det mat och pinsama saker, haha jaa vi har planerat hur vi ska skämma ut oss, häh? Sånna är vi!
Oooch juste, jocke fyller år idag så vi har firat han på alla olika sätt, ställde oss upp där vi åt och sjöng "bara så där". Och sen massa mer ;)

Neej nu måste jag hoppa in i duschen, ha det kalasfint! Pussgurka

Tyvärr inga bilder nu, dom hoppar upp i en bildbomb när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0