Österrike, härliga Österrike!

En hälsning från Österrike här och nu! :D
Pappa fixade fram internet så nu är jag igång igen!
Igår kom vi ju hit, o på kvällen så var jag, sonya, hanna, hanna o amanda oooch hampus tillsammans. Riktigt härliga är dom! Skrattade så att jag fick kramp i magen! Och sen var typ alla tyskar skitsura på oss, och då fick vi skrattanfall, ett exempel varför dom var sura på oss var att vi körde rase med sånna där man ställer väskorna på, haha.
Idag har vi bara åkt. Alla brudarna o hampus jag nämde här över, aa vi åkte tillsammans. Solen stod på topp och alla hade ett leende på läpparna.
Och nu precis har vi haft som ett spa för de yngre tjejerna, häh..Sen blir det käk nere i restaurangen o efter det blir det något busigt kul med tjejääärna!

Bilderna kommer när jag är hemma i sverige igen!

Och så ska jag hälsa till alla mina underbara små vänner! Bara för att det kostar 10 spänn för ett sms så skriver jag det här!  Pusskorv!

Hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åååå ! :D Låter häääärligt ! Du ska bara

veta att jag saaaaknar dig något otroligt ! ;D ♥ ♥

skicka ett sms när du är hemma i sverige igen ! Om det inte är seeent på kvällen/morgonen eller jo förresten gör det ! :D :D ♥ ♥

2011-02-20 @ 19:01:41
URL: http://mathildawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0