Ice




Hejhopp! Innebandyn igår var faktikst riktigt kul! Vi kom tvåaaa ;). Efter vi hade spelat alla matcher så köpte jag, jullan, ingrid o johanna pizza o satt o kollade på när killarna i vår klass spelade. Sen duschade jag, johanna o ingrid här o sen sprang vi upp till jullan o kollade, men i mitt fall sov till filmen I rymden finns inga känslor. Var så trött att mina ögonlock inte orkade hålla sig uppe, men riktigt mysigt var det, att sova bland ens vänner!
Va en tripp på stan idag med, visar vad som hängde med hem sen.
Mathilda o elin ringde nyss o frågade om jag ville komma upp till dom, så efter jag har ätit så drar jag dit o gosar till det med melodifestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0