Theo o överraskning

Hejohå, helgen har varit knökafull!
I lördags lurade mamma o pappa mig att vi skulle åka o äta semlor men så körde dom o sen stannade o satte på mig en ögonbindel, o sen körde dom till mathilda där ockås elin o johanna var, surpriseeeeeeeeee! Så sov över där, det var så himla kul! Och så fick jag ett helt underbart fotoalbum, ska nog knäppa några bilder så det så får ni se hur det ser ut! Så det var den här hemligheten som jag har velat veta HELA tiden, åh tack så himla mycket!

O sen igår var vi en tripp i hovmantorp hos min nya kusin Theo, åhh han var så sööööööt!
Sen igår kväll var jag, mathilda o johanna en runda nere på friskis!


Kommentarer
Postat av: Sonya

Hejsan! ÅÅÅÅÅ, vad söt han är!!! ;D



Kan du inte fixa det med den andra bloggen?

Det med tävlingen?? :D

2011-01-31 @ 17:51:09
URL: http://sonyasmileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0