Gästblogg :)

Elllen, Johanna och Elin spelar nått spel på ipaden :s Och jag snodde datorn någon minut ;) hihihi, vi ska snart packa för vi ska hem nu, eller jag ska till min sommarstuga men alla andra ska hem :D haha :)

Men nu ska vi gåå Hej dååå! <333

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR KOLLLLLLLLLLLLAR DU MIN BLOGGGG

tråkigt.

Känner att blogglusten har sjunkit till botten.. statistiken är sämst, inga kommentarer. Så varför ska jag lägga massa tid på att sitta här när det inte blir något resultat ? Men något inlägg dyker väl upp, men inte en massa babbel.. såblirdet

tennistime med finafanny



Idag blir det kanske att åka och kolla på underbaraste fanny när hon spelar tennis (och hon är grymmm!) , har inte träffat denna tösen på äckligt länge! Så nu blir det frukost och sen åker viii! Wiiiee! :D <3


sötegöte




om 11 sekunder drar jag och johanna ut på en fotorunda! :::)


hänger på gatan.




Nu ska jag ta mig en dusch efter den lilla turen jag och johanna sprang. Jaa..det gick så där..fick små skrattanfall lite hipp som happ. Men nu är vi iallafall igång med springandet!
Juste, hörde/såg ni åskan igår!? Det blixtrade som satan här, lyste upp över hela campingen, var det något i Växjö?
Puss!


en sån där enkel torsdagskväll.

Viii sitter med varsin megapåse och gottar oss framför datan o tvn, hah! Nu bytte johanna program till en gubbe som snackar om en pigg hund, lättroad!? tjohejsansvejsan.

Stjärna



vackra, fina, underbara, otroliga, härliga, elsa-marie


Jump



Hejhej&heeej!
Mitt liv o min lust har inte tid för att sitta inne och skriva massa om och men. Plus att datorn jag har aaalla bilder jag knäppt med min fina kamera, japp den datorn har kraschat.. så bilder kommer i slutet av sommarn, jaa det där lät ju kul, inga bilder förrens höst. Ne självklart kommer det bilder!
Men mitt liv lever livet, så som det ska va!


GBG här kommer vi! ..i övermorgon



Hejsansvejsan alla små filurer!
Sitter här med mjukiskläder, lite sådär huttrande efter en sjukt kul runda efter jockes båt. Jag och johanna åkte ring tillsammans, hahah shit vad jag skrattade!
Och vet ni vet ni vet ni vet ni vet ni vet ni vet ni!?!?
I Övermon ska vår familj och johannas familj till Göteborg och bo på Gothia och gå på Liseberg! Ska bli så feeeeett kul! Längar ganska rejält!


Låt videon tala för sig själv..


Sommarlivet




Från den härliga dagen igår, det var supermysigt och kul, vi grillade, hoppade från en klippa och bara njöt, sånt gillas! Puss


Vattenkul



Toodeloo!
Hade en supermysig kväll igår med johanna o hampus nere på campingen. Idag ska vår familj och typ massa andra dra ut till världens härligaste klippa och hoppa från den. Kanske åka lite ring och sånt kul med! Jocke försöker lura upp mig på wakeboard, men vi ska ju inte tala om hur det gick när jag skulle köra vattenskidor, haha!


Mysiga Elsa-Marie



min fina kusin

Tjingeling!
Klarade att rensa vår lååånga parkering med ogräs, men nu har jag ju bara sjukt ont i ryggen.. Men sitter just nu och äter någon tacosak med ost i som jag fixade ihop och dricker cola, gottigt värre!
När denna dag börjar dra sig mot eftermiddag åker la familia ner till Trumenäs och stannar där fleeera veckor, trevligt va!? Nu ska jag äta vidare puss!


B&W / Colour




Hejsan på er!
Vaknade imorse av en värmebölja i min kropp, så dagen inleddes av en kall dusch. Superskönt! 
Idag blir det en sån där "göra klart dag". Ska gå och hämta min cykel på öster, ränsa massa ogräs, packa inför fyra veckor, skriva av recept och lite smått o gott mer.
Nu ska jag lite snabbt fixa fram frukosten, ha en toppenhärlig fredaggg! puss


Porträtt- Hedda



Hallihallå !
Ligger just nu i denna sekund uppe på mitt rum i sängen med lilla datan i knät och ger mina öron lite fint att lyssna på.. Sen idag vet jag inte vad som händer, ska nog slå en pingla till ingrid och se om vi kan hitta på nåt sköjj!


Utveckling



Ber om ursäkt för den slafsiga ordningen.. ;)

Här har ni ett litet collage från senaste tiden, första spalten (från vänster) är denna månaden juli, och nästa juni, nästa maj, osv.. Har suttit ett bra tag och bara kollat på massa bilder så kände att det var dags att fixa ihop ett kitt som en utveckling.
Älskar att kolla på gamla bilder.. är så kul! Bäst är att kolla i gamla dammiga fotoalbum som mamma och pappa fixat ihop från när jag var liten. Thih! Om jag väl börjat bläddra i dom kommer jag aldrig loss!


Orangefeber




Här ovan får ni en blick av det lilla kap jag kammade hem från monki från min lilla tur med mamma på stan. Har börjat gilla färgen orange ganska rejält. Väldans snyggt!
Fick också med mig lite underkläder med, var supermysigt att strosa runt i lilla växjöstad nu i eftermiddag, solen gassade på och det var nästan inget folk alls! Sånt är ju inte fel..
Nu ska jag skära upp lite frukt att mumsa på till fotbollen.


Vackra varelse



Snålt med inlägg har ni säkert lagt märke till, jo det har inte varit något ös. Men  jag lever iaf livet, och har det hur göttans som helst..
pusS


Mordet på Trummenäs..

Tjohejsan! Det här har vi kämpat med heeeela lååånga dan, hah så himla kul har det varit, och videon är 100% oseriös..om ni undrar varför jag går konstigt och stavar dött d.ö.t så är det meningen, hähä!
Njuuuut nu, häh! :)

RSS 2.0