Nytt linne, check!



Tjena brudar oooch om jag har några killar som läser, hej på er med!
Kom precis hem från en match, vi vann med 5-3. Gött mos! Nu blir det jordgubbar o mjölk, sen drar jag, annie, ingrid o julia ut och hittar på något sköjjigt, först trampar vi nog ner mot hemköp o köper lite gott sen vidare!
Ha en kalasfin kväll, det ska jag. P-u-s-s-!


Solbrills





Ingrid o jag har varit ute och stekt ett tag i solen och slängt i oss några liter vatten. Nu ska jag steka till några köttbullar o makaroner, eller aa koka makaroner hähä..
Ha det fint!


Kusse o bär






Ni fick en liten blandning i dagens bilder, men blir såååååhääääääääär sur på bruset som uppstår vettni!

Nu ska jag baka lite kladdmuffins, hejdå alla godingar!


Från dagen i fredags, midsommar







Lite bilder från midsommar. Har väääldans mycket mer bilder så nu smäller det! Idag blir det träning och häng vid solen, ha det grymt! :)


LIte randombilder..



Tjeeeenaremorsen! Ser ut att bli en dag nere på stranden idag. Vädret är heeeelt underbart, o som vi har väntat! hah nu blir det solning, grillning ?
nu blir det lite frulle ute i solen, sen drar jag mig ner mot johanna! Kalasfint.


Mysredo på piren

Jag och johanna sitter just nu i hennes husvagn o myspyser! Just nu packar hon upp alla sina kläder..hmm kaOs.
Vi kollar också på sommarkrysset, fast just nu är det reklam, icareklam rättare sagt, haha så fett skön är den!
Sen ikväll tar jag o johanna med oss en filt o köper lite godis o placerar oss ute på piren och myser med musik i bakgrunden! Jaa det är en trubadur som spelar på trummet ikväll!
Nu är vi redo med myskläder o lite pengar i fickan till gottelotte! Ha det nicebajs alla sommardiggare! Pusssss

Egoegoego | Midsommarhälsning


Ni undrar säkert varför jag sitter här just nu. Har faktiskt inget att göra, är inte så jättesugen att spela fotboll med syslingarna..så jag var helt galet tråkig och satte mig här, aja..
Sen så snart blir det ett kvällsdopp i havet, iaf något.
Ne nu ska jag inte sitta här ville bara ge er en liten midsommarhälsning !
Puss!


Nästa: kladdiga kakor





Nu kommer johanna så gotta go, vi ska baka två kladdkakor, anteckna.


Vad tycker ni ?


Asakul




Festen igår var heeeelt grymmm! Julia fick finfina saker av oss, typ en ankbadmössa, stringtrosor, toalettpappaer, milkshakespulver, aa och massa andra fina saker!
Sov över där med för vi var uppe t fyra sååå var inte jättesugen på att åka hem då..
Allt var fett kul och skrattade som en gris.
Nu imorse gick vi typ upp vid tolv så sovit har jag ju med gjort!
Nu blir det frukost framför tvn, såhär fortsätter nog hela dagen, häng framför tvn.
Ha det kalaaaaS


Gästbloggare !

Hejsan !Nu så är det johanna, ellens lilla kompis som skriver ! Men hoppas att det också går bra . Inatt så har ju vi sovit i tält här på Mathildas trädgård ! Det var jätte mysigt ! Vi var uppe till kanske halv ett och så vaknade vi typ vid nio ? Men nu så ska vi snart dra oss ner till stan med lite andra kompisar , för att fixa lite saker . Och sen ikväll så blir det fest ! Ha det bra !

/ johanna Ellens grymma kompis !


Världensvärldensvärldensfinastelåt!


Tjenarä!
Dagen idag var kuuuulig! Spenderade den med johanna, mathilda, elin, victor o felix. Nicebajs, skrattade en aning!
Spelade precis match också, gick hem med en välkämpad seger! Nu blire käk och sen drar jag mig upp mot mathilda och så blir det tältning för fulla muggar! Toppen när dom säger att det ska åska o regna inatt! Jajaa vi ger oss inte! Blir väl bara snack och bus hela natten lång!


Sånt som ligger i ett fönster..





Idag blir det johanna, mathilda, elin och kanske några meeeer! Kanske drar o badar, min nyköpta bikini är iaf nerpackad i väskan!


på bilden är det nog bara en smak..


bild från google, inga egna bilder på denna datorn..

Tjenaremorsen!
Sitter just nu nere i vår lilla ljusblå sommarstuga och tuggar på en fralla. Precis nyvaken är jag också..
Idag ser ut att bli en ultrafin dag och jag tror att vi åker in till karlskrona stad och tar en glass på Glaciären, ni som inte varit där till er kan jag bara säga att det är en sak man måste uppleva i sitt liv!
Nu ska jag ut i solen och göra mig av med lite frukost som jag plockat åt mig!
Ha det fint, och shiiiiit vad härligt det är med sommarlov, kan inte beskriva!

Puss mina fina!


Ja vi är fina



Sitter just nu och lyssnar på min nya lista "sommarplågor 2011" och får riktig go sommarfeeling. Kom precis hem från fina mathilda. Vi åt jordgubbstårta, vattenmelon, meloncider, tog kort och pratadeee. Korten blev faktiskt bra, hon ska skicka dom!
Nu ska jag ta mig en lunch och fixa fram någon trevlig film, slänger nog också på mig mjukisbyxor och pappas gosiga munkjacka!

Puss era godisbitar!


Måste bara..

..säga att 2011 sommar kommer bli den fetaste, bästa, grymmaste, sjukaste sommaren! bara så ni vet.


Skolavslutningsbomb










Skolavsltningen igår var så himmla vacker, alla var vackra, allt var vackert! Var helt skakig att vår klass skulle skiljas, usch innombords känns det bara att man inte vill, vill inte, vill inte! Men nu var ju tiden ute och det är lite som att få en ny start på fagra. Var nära på att falla en tår i klassrummet när vår lärare sa massa fint om vår klass och lycka till! Sen gick vi förbi B-klassen och alla grät, då sprack det för mig med!
Sen på dagen var jag bara med ingrid och invigde en toppen start på sommarlovet!
På kvällen sen så hade vår klass grillfest för att träffas sista gången! Och det var så sjukt kuuuul! Skrattade och flummade som en idiot! Kännde att jag skulle sakna vartenda en..
Så där stannade jag till elva, julia o jag bestämmde att vi skulle va uppe hela natten och se var vi hamnade på högstorp, hah meeen alla gick hem vid elva så vi med!
Sjukt kul kväll iallafall och jag vet inte om det kunde bli ett bättre avslut med klassen!


En blick inför imorgon..



här får ni en liiiten blick av skolavslutningsklänningen som jag ska ha imon..

Har varit med om en av de bästa skoldagarna i mitt liv idag. Alla var ju utklädda, själv kom jag till skolan i kallingar, glasögon o polotröja, gissa vem jag var...BERT LJUNG! hahaa alla var megabra utklädda och självklart gick vi sexorna hem med en seger i brännbollen mot lärarna! Annars gjorde vi ingenting, kollade lite film , åt glass, städade bänken.
Imon blir det skolavslutning!!! Åhhhhhhh är så spänd är jag, har längtat sen i julas om inte tidigare! Men kommer sakna alla finisar!


I snåret



F.i.x.a.t att städa rummet på 15 minutääär nu. Dammsugade och plockade undan alla kläder, rensade skrivbordet,  rensade en byrå, justerade lite i garderoben och sen var det klarttt! Så nu ska jag ta mig lite frukt till belöning, hmm..
Juste spelat boule hela dagen idag, det blev vår uppgift på lekdan..Jippiiii! ;) hah aningen segt!
Imon är det brännboll och man ska ju klä ut sig, ni får se imon vad jag ska vara och se ut, just nu ser det ut som att min kära vänn till kamera också hänger på!

Heeeeeeeeeej i lingonskogääään!
Pussgurkor!


De små gubbarna



En precis hemkommen flicka från fotbollen sitter just nu här och skriver. Snart ska hon äta några pannkakor också, sen ska hon ta en dusch, japp då vet ni.


När man ska ut till den närmaste stjärnan



Sitter just nu och kollar slaviskt på något barnprogram som inte borde finnas.. uselt.
Men ser iallafall ut att bli en finemangendag idag! Vädergudarna har väl gått över till vår sida -som gillar sol- igen!
Ne nu blir det lite frukost för min del.. fast jag är inte sugen på det, innan var jag alltid megahungrig :(.


Gottsilottsi




Kom precis hem från en repa nere på hemköp, fick med mig lite goooodis hem. Verkligen att bryta mönstret i skolans värld måste jag säga, vi får ta med oss godis o läsk! hah fast det är ju inte jättekonstigt nu är dte ju bara ynka tre skoldagar tills sommarlovet!
Ha det fint mina kalaspuffarrr!


Meadow




aaaaa så brusigt!
Sitter just nu i soffan med spotify på högsta volym i mina ljusrosa weschörlurar och tuggar på segt godis från igår.
Lång mening där.
Det är så himmla skönt att inte ha några läxor att göra, man har haft dom i ryggraden hela tiden, det känns så grymmmt att vi inte behöver lägga en tanke på sånt på två månader nu!

Nu ska jag fortsätta mumsa godis, och sen får vi se vad dagen har att bjuda på!
Tjingääääääääling alla söta sockertoppar!


Allt i ett


I det gröna




Spagettiben, proppmätt av mcdonalds, glad över vinnst (10-0 till oss, fast jag spelade i 97laget), sömnig, skrattig, jaa situationen min..

Student #2




Tjoblööö! Självklart nu när jag börjat bloggat så slutar internet att funka! Jaja, nu är det på banan igen!
Nu är det  bara tre dagar med min lilla galna klass kvar. På måndag hänger godis o läsk med och sen rullar någon film..sen på tisdagen sååå ska vi sexorna hålla i någon lekdag hela långa dan, på onsdag drar vi mot skolan i maskeradkläder hähä, och så ska vi spela brännboll mot lärarna!

Nu ska jag skära upp lite jordgubbar och sen doppa i en skål med mjölk, strör nog på lite socker med! JAG HOPPAS ATT NI ANTECKNAR!

Student #1


Emmas Studenten i går var toppen, är så härligt att alla blir så galet glada!
Kort men allt för mig! Hadet.

Studentfirandeee





Hemkommen från en tråkig och snabb skoldag, bara sex ynkapytte skoldagar kvar till underbara kära sommarlov, åååhhh..
nu- på med klänning och sen på direkten till emmas student!
Ha en kanoneftermiddag !

Fy vad jag är tråkig!





Behöver vi ens snacka om mitt bloggande!? Orkar inte..men en sak vet ni o jag, usel uppdatering!
Har haft det helt sjukt härligt den sista tiden! Solat, badat, spelat fotboll, varit med kompisar, tagit kort, nere i stugan, varit på klassresa, fått reda på klasserna o träffat dom, läxor,  jaaa och massa mer!
Så sociala livet flyter iallafall på som det inte riktigt gör här!
Men jag hoppas ni fortsätter följa min lilla sida, och átt ni inte tycker jag är allt för tråkig! För nu kommer jag igen! Fullproppad med en heeeel hög av bilder! :D

Nu är jag igång!

RSS 2.0