Snyggt med prislappen där till vänster! ;)





Två små oredigerade bilder på en ny medlem i garderoben ser ni här. Köpte dom för typ en månad sen tror jag, hah men jag ska ju inte använda dom förrän sommarn. Men var tvungen att köpa dom nu, förra året letade jag som en galning, men alla jeansshorts var slut! Så i år är jag tidig!

Hejsvej! Snart drar jag mig till johanna, vi ska nämligen ta hand om en drös tjejer nu ikväll och inatt! Berättar vad underhållmingen var sen ;) hihä!
Så nu äter jag pizzamackor o yallayalla!
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: S44NDR4 ^^

Letade oxå efter jeansshorts förra sommaren men alla va slut ! :ooo

Men jag köpte ett par förra månaden så nu har jag oxå ett par ! ;))))

2011-03-05 @ 11:18:17
URL: http://iicecreamoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0