Finns det vackrare?









Modeller: Där över stina, där undre julia.
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55mm [CA]
Ett litet urplock från igår!


Heeeej! Jag och ingrid gav julia och stina i julklapp  att de skulle vara fotomodeller för en dag, så det gjorde vi nu i måndags. Vi spenderade också kvällen och natten innan tillsammans med! Riktigt mysigt, hah vi startade ett kuddkrig runt ettiden på natten, så går det! Japp men vi hade 3 teman till (fototeman) när vi tog och ännu flera av de här sortes bilderna här över! :D

Nu ska jag gååå!

Kommentarer
Postat av: Stiina

Jag ser ju ut som en apaaa! :P<3

2011-03-15 @ 20:40:38
Postat av: Emma [FOTOBLOGG]

Söt blogg och fina bilder, du skriver väldigt bra också! :) kraaaam!

2011-03-21 @ 19:04:20
URL: http://emmazfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0