Dagens



aaah blir så sur på brusettt! är det bara så på min blogg eller!?

Tjeeenamors!
Hinner egentligen inte sitte här och trycka på knapparna men men..hähä
Har en fullproppad helg framför mig! Idag blir det prao, sen fotbollsmatch, sen mys hemma hos julia med tjejerna!
Och imon så blir det att gå upp tidigt! Fira hedda (lillasysytern) som fyller år, sen klockan tio ska jag stå nere vid Norrtullskolan redo och klar, och så ska vi visa upp vår teater! Sen på kvällen blir det släktkalas för hedda. På söndagen ska hon ha ett megakalas för heeela klassen som jag och ingrid ska  hålla i.. Sen på de här tre dagarna ska jag sätta alla europas huvudstäder..

lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätte fina byxor!!!

Kram

2011-05-20 @ 17:04:44
URL: http://lisastulic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0