I ♥ Keso

Åhhh såååå gullig min lilla keso är, loveyouuuuuuuuuuuu mitt päronskrutt!


I ♥ Ellen!

Tänkte gästblogga lite på denna hääärliga blogg!♥ Idag ska vi spela fotboll mot Russby IF 97, för första gången vi är ett rent 98:a lag i 97 serien faktiskt! Jag jag precis slängt ner alla fotbollsgrejer i min lilla väska, och snart brummar (som Ellen brukar säga) bilen iväg till hemkööp. Detta blev ju inte riktigt världens bästa inlägg menmen...
btw. Ellen du ska veta att din nyaa frilla passar dig perfekt! och att jag älskar digg min aprikoskärna ! ♥

//Kristina

Charmiga morgonbilder


Annie Karlsson #2



After




Klipptklipptklippt, känns så fett sköööönt! Åh vad skönt det är, mitt "förra hår" var bara som ett fågelbo, helt enkelt en katastrof! Pust.

Annie Karlsson #1





Modell- Annie Karlsson | Fotograf: Jag | Canon eos 550D

Åhh blir så galen på bruset på bilderna när jag laddar upp dom här på blogg.se! fy på det! annars har jag fotat denna skönhet hela eftermiddagen, ett nöje! Nu luktar det tacos från köket, puss!


Skarpa takter




Taggar till årets viktigaste match med dunkadunka! Ska möta Gislaved som ligger tvåa i 97serien och vi ligger ju etta, hehe! Ska ge allt jag har! alltalltallt!
Jaaa, som ni märker så bloggar jag inte sådär varje dag, men som ni vet så har ju börjat på en ny skola, i högstadiet, hahah det där lät dumt! Aja bloggningen är inte det som står nummer ett på listan, menmen! Pussarrrr!

RSS 2.0