do more of what makes you happy



Hej hej hemskt mycket hej! Mathilda har varit på schemat idag, vi tog lite bilder som snaaaart kommer upp här, trevlilgt va?Och så snackade vi bara. Farligt kort inlägg, nu blir det mat! PUSS


Italy

bara några bilder, har massa mer att visa
TJAAA!
Sitter här vid skolbänken och har fett kul tyska! Ett starkt wiiiiho på det! -.-
Har bloggat väldans dåligt men har ju varit i Italien och åkt snowboard med massa familjer, har haft det kanonens. Men nu är jag igång igen, puss!

En Hanna En Amanda

Tjingeling gosingar! Vaaaad ska jag säga? Dålig uppdatering?
Skit samma!
Idag är det iaf FREEEEDAG, så sjukt härligt, även om veckan går galet snabbt! Men kan ju ändå säga att helg behövs!

Trist var ordet

Tjingtjing sitter o trycker in lite so i huvudet, inte kul på något sätt och vis! Åååhh shit vad jag vill ha lov och åka till Italien med maaaaassa underbara vänner och bara åka snowboard, äta massa pizza o spagetti o sånt. Nä nu längtar jag ihjäl mig ... Puss


pinsamt, hejohopp



HÄR är mathildas bloggeliblogg!


RSS 2.0