Now you know

T.J.E.N.A.R.E
vet att det inte varit ngn uppdatering under helgen meeeen jag har ju varit med typ världens goaste gäng! Har haft så sjuuukt kul! Så datorn var inget val!
Jappjapp! PUSS

allt du brände ner, låt det regna ner



idag är man glad



Amen shit vad jag längtar till ikväll när några underbara tjejor kommer hit ikväll från Skåne och stannar heeela helgen! Så sjukligt kul! Vi träffades ju i Österrike och sen dess har vi åkt så här till varandra!
Påtal om något helt annat så är det sovmorgoon idag som är väldans skönt! Så jag ska fixa mig det sista och sen trampar vi väl iväg mot tha school!


green sweather


Varning för tråkigt inlägg, hejdå.

Gud vad trött jag blir på sånna som kopierar här från bloggen, så fett onödigt! Har sett flera gånger när jag har skrivit något och sen en sekund efter står det på en annans blogg! Haha vad fånig jag är nu...aja skulle bara sägaaa detta härare! Tråkigt.com blev det här inlägget, hejdå.

S to the N to the Y to the G to the G to the T

just that simple

Tjenixen- dagens kläääder

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Ganska chillig dag idag tycker jag! No, matte o tyska, sen var vi free! Men iväll så ska vi dit på öppethus, suck...aja CIAO!


Duschen väntar!

Nu ska jag dra mig mor duschen efter ett litet träningspass, sen blir det att parkera sig i sängen och nanaaaa!
Tumblr_lqlujvxne31qhbsgwo1_500_large
Tumblr_lrkoppqxpj1qjwf6bo2_500_large

hittade lite fula bilder sen tc...

Sitter och äter choklad och hade tänkt att jag skulle köra ett riktigt pluggrace ikväll, menmen böckerna är glömda i skolan..så det blir inget med det!

22-01-12


Tjobrö godingar! Sitter här i träningskläder och ska snaaart hoppa in i tha dusch! Sen hoppas jag att jag kan dra med mig mamma ner till staden och checka runt lite.. Är så himlans shoppingsugen! Jaja nog med snack!

Tröjan du hatar



AH VAD BRA! den får en stor fet repeatstämpel. Spelas om och om och om igen nu! Nicebajs!
Min dag igår var gryyyyyym! Allt var sjukligt kul! Så nu sitter man här och är från en dag till en annan ett år äldre. Who känns askalas!


Och vi kör på en till...

Perfect moment

 


14



IDAG ÄR DET MIN DAG, SÅDESÅ!


svalkar vinden värmen solen ser du något bakom molnen

hey style

 


sötisss

Tjohej i stugorna, har bara slöat runt i mjukis idag, hosta och feber tog övertaget vettni! Men tror nog att det blir skola för mig ändå imon...aa har inget roligt, spännande eller allmänt intressant mer att säga!

Brottarpass och simhallen!

Är helt matt om ni ville veta..varit på ett brottarpass som var sjukt roligt och sen har jag bara sprungit runt i simhallen o badat med busisar! Snart ska hela familjen kolla på någon film var det planerat. Och allt tar bara liiite längre tid när hedda sitter och spelar någon fett jobbig ICarly låt..suck..

I miss it sooooo much!



@bibliotekfika med mathilda!


Följ mig på instagram underbaraste


monay morning

Tjääänna brudar och gubbar!
Har varit på cup hela helgen, har varit askul tycker jag, asså skitkul! Så bara för att jag gått upp kl7 och sen spelat massa matcher o somnatt efter tolv så har jag inte hunnit blogga!
Aja ni får ha det nice så syns vi, p.u.s.s



inga bilder på denna datorrrn, därför blir det lite webcam..


en liten ring

Kom precis hem från Grand med mamma, ett torrschampo fick hänka med till hemmet! Visar kanske bild sen :)
Nu ska jag gosa lite med lille Ville (hunden) som vi passar!

dreamlight

Hedda mumlade något om att det blir restaurang o hockey ikväll, lät ju trevligt i mina öron! Så nu ska jag fixa mig efter ett långt roligt träningspass!

Happy Birthdaaaaaaay!


U.S.A




Nytt och megafint Iphoneskal ramlade ner i brevlådan för ett tag sen, har inte hunnit visa förrens nu vettni! Thumbs up!


fyblä på kvaliten


ÅH vad jag får panik på blogg.se bildkvaliten!
Tänkte att jag skulle berätta om att jag åt stuvade makaroner och falukorv till kvällsmat -som jag nu gjorde- men "ångrade mig".. (det här blev krångligt)
Aja, känns som om jag bloggar om mat hela tiden? Kanske ska starta en matblogg o berätta dag in o dag ut vad jag äter...nope skulle inte tro det, håller mig till fotograferandet!
Nu ska naglarna dekoreras så gotta go!




Skratt är tillåtet!



NJUT, för det här kommer inte hända ofta...så himla pinsamt HEJDÅ.




hair in the air




Tjingeling gullisar!
Om ja skulle vara någon av de sju dvärgarna nu så är det utan tvekan trötter..så blir resultatet när det är storm heeela natten lång, JIPPI att småvakna hela tiden, ingen höjdare precis! Jajaaa inget mer klagande nu!
Ha det awesomebanana!


i'm nothing without you






svar på tal

Svar: Åhh vad roooligt! :D Jag gör inte designer, är ingen speciell hajjare på det faktiskt, men har knåpat ihop min design genom att testa mig fram..men HÄR är en sida med färdiga. Kramisaaar! :)

jag har sett framtiden och den är precis som nuet, fast längre

Lyssnar på stadium status-newkid, äter marabou, tänder ljus i fönstret, snackar gojja med ingridpingrid, flätar hår, har raggsockar på mig, lever livet.

Filmmyys


små&fula.se

Hejsan på er! Ingrid här ;D
Nu ska jag och Ellen ta och kolla på någon film med hennes mamma, lillasyster och kompis och götta till de med lite chips och skummtomtar!
Ellen är SKITBRA och allt sånt, fast det vet ni ju redan så jag ska inte tjata mer om de.. Galet stora kramar från miiig !


smiley

Tjennna gosisar!
Snart blir det träning! Så ska bara snöra på mig dojjorna o sätta upp håret i en tofs CIAO!

Färg eller svartvitt ?


Yoggi och rostmackor

Sitter här och tankar magen med yoggi och rostmackor, riktigt mummsigt måste jag ju säga att det är! Idag är det planerat att håret ska pimpas, lite ljusare slingor ska nämligen få bosätta sig i mitt hår! Så det var väl det hela!

Hello blue sweather




Lilla outfiten igår på ljusa dagen! Blir helt chockad av att solen kikade fram bara så där, inte en vana precis...


Me and my ANNANASERO | Varning för omysiga bilder



Åh vad jag bokstavligt talat ÄLSKAR annanas..så himla gottseligottsigt! Så ikväll blir det -om ni inte redan listat ut det- annanas och movies! Lite mysfaktor här vavava!? Att bara relaxa och känna att livet är bäst måste man också få känna någon gång!
Låter som om jag aldrig ätit annanas o kollat film förrut nu..haha meeeenmen i have!

HUR MÅNGA GÅNGER HAR JAG NÄMNT ANNANAS I DETTA LILLA INLÄGG? suck..aja..
det jag egentligen ville säga var att jag gillar annanas.. now you know!


RSS 2.0