Gott nytt ååår!

Nyårsafton idag, alla vet nog om det men för er som inte, så vet ni nog det nu, heh..

Ikväll blir det käk hos lindgren, sen hem hit till mig med några tjejeeer! :) Ser väldigt lovande ut..



Thanks


Felicia :) om Some faktaaa:

Hej Ellen :)
haha jag gillar inte heller ostbågar men det va inte det jag vill säga :) ville bara säga att det var länge sen vi sågs och att jag träffade hedda,anna och dan på stan idag och dom sa att jag skulle titta på din blogg så gjorde det :D
vet inte om du kommer ihåg mig men jätte gammal komis till dig Fanny och Hampus haha måste ses snart :D
helsa familjen :) <3
kramizar Felicia


Heej felicia! Tack för att du kollade in! Självklart kommer jag ihåg dig! Och ja, vi måste ses någon gång, det var ju superlänge sen! Skulle vara jättekul, kommer ihåg att vi hade väldigt roligt när vi var små! :D <3

Du får med hälsa familjen stort! :D Ha det kanon! <3

 
Vet inte varför allting kom så mycket till höger o ingen ram runt bilden.. jeaja! Lilla tjejen till höger är Felicia! :)

Some faktaaa



- Jag gillar inte ostbågar! Haha eller ostbollar eller något sånt! Får panik av lukten, hee? Är det bara jag i hela världen som inte gillar det!? Eller vad säger ni? haha

- Första gången jag uppträdde inför stor publik, var på min moster o hennes man bröllop, haha hade gjort en liten "kärlekssång" själv som jag sjöng för alla! Det var för några år sen.

- När jag var liten gillade jag råa potatisar! åt dom rakt upp o ner, ne fy..

In my head



så här taggar jag för imon! woho!

Sitter här och känner mig helt, helt, helt off! nästan lite febrig..fast det är jag ju inte men när jag reser mig upp snurrar det i hela huvudet! Så jag sitter stilla där jag är, i soffan placerad framför film, "Det regnar köttbullar", lite lätt mysig!

Tror jag ska försöka sova lite nu med, få se om det känns bättre när jag vaknar sen!

h.e.j d.å

Byxdress

Nu har jag precis fixat ihop liilla nyårsoutfiten! Byxdress blir det i år! :) Min kamera är parkerad hemma hos ingrid så bild bjuds det på imon! Nu ska jag ta en snabbisdusch, sen tanka magen med lite mat!

Tjo!

Vackert julia!


En liten bilderos från igår!

Runt tio vacklade jag upp idag. Så nu har jag ätit rostat o juice, heh mr bra frukost, yesbox!  Som jag sa igår så blir det jullan, ingrid, jag o kanske stina idag. Kanske drar oss ner mot mellandagsrean! :) Nu ska jag hitta något vettigt i garderoben att sätta på mig.. Haj!


Sound of music

Fullspäckat shema tyder mitt liv just nu. Eller inte riktigt nunu men innan..
Tipshallen igår då ju, hela dan faktiskt, var där i fem timmar, haha. Tålamod är inte min grej men jag fixade det! ..nej men det var mysigt! Sen på kvällen sovde johanna, elin o mathilda här! Reidi roeli vettni!
Idag var Annie en tripp här. Tog kort och lite sådant!

Sen var det tjofftjoff till stan för att kolla "Sound of music" med jullan, ingrid o deras mammor! Åhh, den var så grymt braaa! En av skådespelarna går ju i min klass också o hon var ju så duktig så jag fick rysningar! fem stjärnor av fem stjärnor!
Sen när musikalen var slut vred vi ner tempot lite o avslutade kvällen på Koh Thai..

Imon blir det jeisbeisheis! Jihoooo!






Glaaada gänget! Alltid!

Okej är tvungen att säga att elin låtsassover! Fast hon tyckte att det såg ut som om hon sov på riktigt!
Oh..mathilda -inga kommentarer- haha! garv eller!? Johanna ja hon är ju söt som vanligt!

Ni är för gulliga tjejsor!

Eye of the tiger








Hallojs! Sitter här och snicksnackar med johannis! Dricker saft och tar kort..hon har ju också fått en kämera så vi har trixat lite med dom, knäppt några bilder har vi ju också gjort! ;) Nästa stopp: Tipshallen!


Isprinsessa







Här har ni gårdagens lilla tur på is. Idag blir det johanna sen träffar vi mathilda o elin på tipshallen! :)
Nu blir det frullebulle! Hejhopp

I en unken gympasal..







Inga toppbilder, men tog runt 400 stycken så hinner inte gå igenom alla, tog dom första! hehe.. nu traskar  familjen upp till en skridskobana! :D Kameron hänkar med!

Come on!


Tjåsan

Idag blir det fotboll för hela slanten. Cup i Lessebo vettni! (: Fast vi samlas vid tolv, sååå det är ju inte supersuper brottom! Öch snart ska jag nog ta o göra lite gröt för att få en extrakick.. haha blir sån på cuper o sånt, adrenalinet är uppe på tipptopp!






Some red and yellow

Åh är helt overover! Hur många inlägg har jag gjort idag liksom!? Men vill bara bomba in bilder. Haha kommer nog bli lite sånna inlägg. Med många bilder och lite text. Personligen tycker jag det är roligare att klicka in på en blogg med fler bilder än text, eller vad säger ni?





Canon eos 550d 18-55 mm


Busfrön

Om någon minut drar mamma och jag ögonen mot tv:n..Skenet bedrar trooor jag det hette! Jaja det är iallafall något roligt..aa yes otroligt bra berättat där! Nu ska jag se om jag kan sno åt mig lite glass i frysen, eller dipp o chips! :)

B.y.e





Mina galet gulliga kusiner!

Crystal clear










Fotograf: Jag | Modell: Hedda (lillasyster) 
Canon eos 550D 18-55 mm

Ute i snöns land










Fotograf och modell: Ingrid o Ellen
Canon eos 550D 18-55 mm


Hej hej hemskt mycket hej!
Ingrid o jag har precis varit ute en tripp. Ett litet smakprov här över! :) Sen kör bilen mot min kusinero. Ska hämta en ny mobil, a hennes gamla! :)


Father christmas





























Här bjuds det på en hel hög med bilder från igår, ja julafton! Fick superduperjättefina o bra saker! Tacktacktack! (: Ska nog få tag på telefonen o ringa ingridpingrid snaaart..
Nu ska jag parkera mig i soffan nergosad i kuddar och filtar o se om jag kan slå på någon mysig film.. Ja så är schemat!


Vääälkomna!

Tjingeling! Första kicken här nu! Ja, och alla vet nog vem jag är, har ju haft en liten blogg innan också. Men om inte så är jag en tjej vid namn ellen erngård och jag har levt i snart tretton år. Annars? Lirar fotboll, spelar teater, är med min underbara vänner och familj! Älskar ben&jerry och hatar ostbågar. Har en liten ängel, Canon eos 550D! Allt det här kommer jag att blogga om, klart och enklet, mitt liv. Hoppas ni gillar det! Ha det kalastoppen! Hajhaj!



RSS 2.0