Måndagmorgon, here we are




Sitter här i mormors gamla randiga tröja som nu blivit min pyjamas och goooosar! Hedda spelar buzz och jag sitter med datan i knät, väldaaans sociala barn måste jag ju säga! Idag blir det ingrid och kanske någon mer att tillbringa dagen med, ska bli trevlans bananer vettni!
Nu drar vi ner mot köket och tankar magen med lite frullebulle!
Puss finisar!

Take a look in the mirror




Toodeloo everybody!
Mamma, pappa o jag drog en liten sväng till media markt (o jula och alla dom som inte intresserar mig..) och checkade lite stuffs, gissa vad!? Ikväll kommer farmor och farfar över på söndagsmiddag och har det mysigt. Jag ska också göra efterrätten, det ska bli mummaaa, gotta go p.u.s.s

Hey beauty


www.höstlov.se



Tröja- Bikbok | Jeans- Gina | Skor- Din sko

Tjenarääääää alla små puddingar!
AH vad skönt med höstlov! Hely crazyskönt! Att gå upp av att man vaknar av sig själv och ingen väckarklocka sätter ribban högt säger jag bara. Så nu har jag en heeeeeel vecka framför mig med roligheter!
Så nu ska jag borsta tänderna, pussiluss!


Do you know what..




Vet ni, just nu sitter jag med en kopp varm oboy i handen och kollar på film ivirad i mitt gosiga ljusblåa täcke. Inte mycket som slår det..


Att beskriva nuet i detalj med bilder









VFF SERIESEGRARE I 98 OCH 97 SERIEN!




Snart cyklar jag till Öster för att vara med på den årliga växjöff avslutningen och få priser och massa sådannadärare grejor! Sen när jag kommer hem ska jag sitta på en vit köksstol och plugga dunderrolig fysik! Pussochkram

kussemys




Har träffat kusinerna från Malmö, om jag inte sagt det så har jag ju fått en till liten donna på en månad nu, ååååh vad sööööööt, helt sjukt! Vi var också nere en repa på hemköp och köpte massa godis och placerade oss vid tvn och såg filmen shrek -stavning?- med gullungarna. Ikväll åker alla till mormor och morfar för att fira världens världens världens bästa mormor som fyller 60. GRATTIIIIIIIS!
Gårkvällen /natten var med helt galen, fast på ett bra sätt! Det var verkligen superdupermysigt!

Nu ska jag torka mitt hår, seeeya pussiluss!

Charmiga bilder..




Tjollahopp! Hedda och jag gjorde precis lite brända mackor till mellanmål. Nu sitter vi och fixelixar en spellista till ikväll! Sen ikväll ska jag och fina tjejsor kanske köra på en sleepover med pizza och fredagsmys, det låter väldans trevlans i mina öron, PUSS!


Svenska var ordet!

Sitter här i skolan och har svenska, alla läser och har det allmänt KUL!
Är redan hungrig, uschochfyyy! men nu ska jag fortsätta läsa vettni! Tjoheeej!

randommm




Tummen upp för PIZAP !


Drar mig mot skolan..






Tjingeling sötisar! Ville inget med det här inlägget egentligen, skulle bara bjuda på lite bildeeer! Som jag sa igår ska det bli galet skönt att få helg nu, kommer gå hem från skolan med vingar, you never know..

Wooook





Såpp, nu har magen tankas med wook. Goda grejer det där!
Imon är det fredag och det ska bli så fett skönt, skolan tar på en.. iaf läxorna! Men det blir mer än okej! Sen på kvällen (kl 5 haha) så ska jag och ingrid pimpa hedda och hennes klasskompisar inför discooo, hihi kommer ihåg när man också var helt lyrisk inför ett skoldisco. Fixade mig till max, ahahah!
Ja ni, nu ska jag inte babbla på, ha en great torsdagskväll finisar!


Nya takter!






























Vad gör vi, nu kör viii! Nu börjar jag på riktigt, jaa jag lovar! Ny design och allt känns helt awesome! Turkietbilder kommer och massa annat smått och gott! Så härligt så! Nu drar jag på fotbollsträning, riktigt riktigt kul att träna i skitväder. Ett pluss i kanten där! Puss sötnötar!


I brist på allt.



Jaa, verkilgen aaaskul med webbilder måste jag ju sägaaa..
ne men sitter här med en skål b&j och pluggisar lite, skypar också, hehe. Meeen nu ska jag fortsätta med sådana härare grejjjor! Pussiluss

Jobbajobbajobbaaa



Förlåt för inga turkietbilder, men dom finns på en annan data, så that's why!

Sitter här känns som om jag har hundramiljoner läxor att göra för en ynka vecka jag varit borta, så nu ska jag ta ett ryck och köööra! Aja, reeedi ointressant menmen! Tjaoo

Trött och gosig




Tjingeling! sitter här och småslumrar framför datan, klockan är sju -.-
huvudvärken har letat sig till mitt huvud också, ickenicke så kuligt! nä nu ska jag ta mig lite frukt och checka in på små bloggisar. Megapussar på er!


Turkiet #1







Hej mina små pinglor! Förlåt så äckligt mycket för min usla bloggning, men nu glömmer vi det och börjar om på nytt!
Har ju som johanna skrev varit en tripp i Turklandet och haft det helt sjuuukt grymmt! Längtar redan tillbaka! Det var bara sol, bad o miljontals glassar all the time, (ingen kebab)! Och riktigt mycket skratt på köpet!
Vi befann oss i/på Side, för er som ville veta det.. på Seven Seas. Ett stort pluss på det hotellet, det såg ju ut som ett palats, hihi! Aja känns iaf skönt att få igång bloggen igen och snart dyker nog upp ett inlägg från min fina skoldata som hittade sitt hem i förrgår. Puss

Världens bästa johanna häär !


två finfina bilder på mig och ellen sen i somras ..

Heeej alla ellens små bloggläsare ! Tänkte bara berätta varför ellens uppdatering inte har varit så bra nu det sista . Det beror på att hon just nu befinner sig i TURKIET och gottar sig.. AVUNDSJUK NR 1 ! Men när hon kommer hem så hoppas vi eller iallafall jag att hon kommer att börja blogga lite smått igen !

Sedan så måste jag säga att jag älskar dig ellen erngård !


RSS 2.0