Ännu mera från Österrike

Heeeeej, nu sitter jag och proppar i mig marabou med en data i knät 8).
Varit ute i backarna och åkt idag med, supermycket puckelpist var det, men det var kul! Jag och Hanna O åkte pulka ner för backen meeen det gick inte så bra..och sen igårkväll skämde jag, amanda o hanna ut oss TOTALT! Hahah orkar inte dra upp det nu..men skrattade så tårarna rann. Också var vi bara uppe på hannas rum, och snicksnackade, var så mysigt så, oooch så var det några danskar som jag störde mig på något otroligt!
Nu ska jag duscha sen sticker vi nog ner och äter, sen blir det  riktigt roliga saker! ;D
Heeeeejdååååååååååå gullefisar, saknar er! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina Ellen, nu har morm-mor och jag uppdaterat oss om era bravader i Österrike. Ni verkar ha haft det härligt, mycket fniss men på tok för lite tyska!! Du hättest doch ein Bisschen uben können :) kram från Malmö

2011-02-25 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0