livet i text

förlåt för ingen bloggning, helaaaa långa dagarna sitter jag o pluggar. har ett prov och noläxa tills imon, sen matteprov till torsdag, sen massa tyska till fredag..pluss massa fotboll. mitt liv i text, pust..

r-a-n-d-o-m


jag var bara tvungen..


novemberdimmma

Tjena i stugorna!
Idag blir det en inbetween dag, får helt enkelt se vad dagen bjussar på! Ikväll drar vi iallafall på "Glöggmys" med 4 familjer till, bada bubbelpool o dricka glögg! Låter gött i mina öron! Nu blir det lördagsfrulle alltid lite godare än vanlig frukost.. pussiluss!

publicerat 00.00 duuuktigt!

Hemkommen från en superduperkulig kväll med finfina tjejer! vi har snäckat, skrattat, ätit, dansat and so on..hihi
nu ska jag borsta gaddarna och nanaaa så hadet !

sanna mina ord, det här är mitt liv ska hela vägen upp och följa min stig

Tjingeling hörrni! Nu i eftermiddag har det bara varit julfeeling på max! Mysfika och julpynting här i hemmet bangar jag inte så lätt på! Ikväll sticker jag till mathilda med tjejorna i klassen, ska bli reeedi kul! Pussiluss

Snurriga gula ting..



För någon dag sen då familjen körde på ett lussebak helt enkelt.

nu funkar det ;)








känns ju som att jag fick en liten nördstämpel när jag lägger ut sånna här bilder, men det kan iallafall vara lite kul för att se..hehe


Har haft en übermyspysig dag på stan idag med en riktigt fin och toppentjej, hannabanna! Vi tog också en liten fika med julstämning på det hela. Sammanfattande en riktigt härlig eftermiddag!

I'll fix it

Hälluuu! Sorryborry för no update! Men nu är det så att jag helt poffifoff inte kan ladda upp bilder från min dator.. som är väääldigt dumt. Därför den dåliga boggningen. Men får lösa problemet, det MÅSTE jag ju! ;D PUSSILUSS.

Masssssssa intressant!

Morsningkorsning, om man nu kan säga så på kvällen..? Har suttit och tråkat med en bunt läxor hela dan, segtsegt och ännu lite mera...seeegt! Har pratat av mig lite med, med ingrid. Hon hänkar också med imon när jag cuttar av en liten bit av håret, nää ska bara ta någon ynka centimeter. Sen blir det marsch till Venezia och träffa fotbollslaget och 97laget. Och ha det mysigt med pizza och sen blir det biotime också! Som en liten belöning för att vi vann alla serierna! Jaaa sicket långt inlägg det blev, men ni som läste det: Ni kan sova gott inatt och en bamsekram i kanten! Pusssss! Det går inte att ladda upp bilder plötsligt, inget vill samarbetaaaaaa med mig!

I matsaleeen på sandras iphone !

Helloooo guys! Sitter just nu i matsalen och äter köttbullar och pasta sooom alltid hihi. I eftermiddag blir det endast pluggidugg om ni ville veta det KRAM ! :)


I matsaleeen på sandras iphone !

Helloooo guys! Sitter just nu i matsalen och äter köttbullar och pasta sooom alltid hihi. I eftermiddag blir det endast pluggidugg om ni ville veta det KRAM ! :)


11-11-11




Suck så suddigt..
Tjenare busingar! Ikväll blir det chillidill med fina julls, mimms och stinis. Mysigt och trevligt värre MÅSTE jag ju bara säga! Imon tror jag att jag ska vara parkerad i Tipshallen ett tag och stå i kiosken och köra lite marknadsföring, haha så kompliserat är det nog inte.. ;).
Pussiluss!

Tävlingsbidrag!



På bilden visas min lillasyster.
Hedda är namnet.
Bilden speglar klarhet, vasshet och envishet.
Det lilla extra kryddiga i ögonen busar till det hela, fast bara en liten nypa.
Bilden togs en höstig måndagseftermiddag när det blåste lite lätt, och det var mulet ute, men löven piggade upp det hela!
Inga löv på bilden på bilden men de fanns där ändå, runt henne, haha!
Det här är iallafall mitt lilla bidrag till fina
Fridas tävling!


Solen skiner och jag är glad, traskar till ingrid..



Nu blir det fruuuullebulle



Ullaredöverraskning



oredigerad bild.. och jag saknar det läskigt mycket.. :(

Tjenatjena, gissa om jag blev förvånad när mamma sa en minut innan jag skulle sova att vi skulle upp kl 5.00 "imon".. och så åkte vi till ULLARED, med världens gosigaste fannybannyyy! Det var verkligen skitkul! Visar lite inköp imon eller ikväll med tror jag! haha så nu vet ni!
pussiluss!


check it out




Hannapanna sitter här jämte mig och fixar med sin nya toppenfina blogg, HÄÄÄÄÄR är den! Bowlingen var kalastrevlig! Hanna och jag vann över syskonen, hihä! Ganska stort om jag ska vara ärlig.. mahah sen trampade vi till Broqvist och mummsade i oss lite gottiheter, riktigt goda gottiheter om ni ville veta det.
Puss gullungar!


hanna todayyyy



 Idag blir det en mysdag med finaste hanna, sen mot eftermiddagen kommer vi på något sett ner till bowlinghallen, reeedi roligt! Så nu ska jag borsta gaddarna, sen parkerar jag mig vid garderoben. Pussiluss finisar!


Känslan efter att ha dygnat



Så, nu kan jag checka av: Dygnat!
Vi var några töser som äcklade oss med chips, godis, läsk, film, natthumor m.m.. somnade vid sju imorse, häähä
men det var iallafall askul!
Så nu ska jag duscha och göra mig fräsch sen blir det att sooova igen! ;) Gud så skönt! Puuuuuuss!


q-u-e-s-t-i-o-n

KommentarTid 
malin om Måndagmorgon, here we are:
Vart har du köpt tröjan? :)
IP: 62.63.230.12
01 November, 15:32


Tröjan är köpt på Bikbok! (:
Nästa gång kan du fråga på blogresponse så blir det enklare.

RSS 2.0