Ahhhhhhhhåååhhhh


















Någon annan än jag som får kramp i magen av den här sjuuuka längtan till sommaren?


Med blicken neråt




Yeeehej! Mamma och jag var tidigare nere en repa på stan, på lilla "tjejkvällen" på Gina. 20% på allt i hela butiken. Fick med mig en riktigt ball hatt till sommaren och en färgstark bikiniöverdel! Fast bikinin var på Åhlens. Och så köpte vi ett dundernice nagellack, orangerött är det. Vi avslutade också det hela med en glass och cheesburgare på donken. Gottisch


Some f-a-k-t-a



-När jag var liten ville jag heta Josefin, bara för att det var ordet "fin" i slutet. Och så har mamma o pappa vidiofilmat mig då, o dom bara "Ellen, vad gör du?", och jag bara "jag heter faktiskt Josefin!" och dom "Okej, Josefin, vad gör du?" och jag "Jaaag leker med dockornaaa..."

- (En till sak när jag var liten) Jaa då hette min docka felix, fast jag uttalatde den felisch. Och det var ju en tjejdocka..jaa tyckte väl det namnet passade fint..

- Jag visar mig olika för olika personer, typ "första intrycket"..för endel är jag ganska tyst o lugn, för endel pratar o håller på för mycket och för endel lagom..fast mest pratar o håller på för mycket..hhäääh

Vöfflörrr






Försenade bilder sen våffeldagen får ni en blick av för stunden!

Vårblommor






Har suttit framför datan hela eftermiddagen, lite halvdöd får man väl kalla det, hah eller inte men det är ju inte bra om man kollar på mitt lite halvfulla schema, så sitter jag här framför en liten skärm..näe nu ska jag ta tag i stunden och göra läxorna o äta! Tjohej!

Eyeliner





Testade att kladda på en eyelinerrand på ögonlocket..brukar ju annars aldrig ha smink så bara för ovanlighetens skull fick ni se detta!


Päronkräm och lingongrova




Ganska överredigerade..

Sitter här och slevar i mig päronkräm och tuggar på en liten macka. Nu när solsidan är slut så kollar jag på det nya programet Stockholm Båstad..
Nu ska jag gååå, hejs!

Pannkakskalas!




Ingrids och mitt lilla mellanmål för någon dag sen..

Tjohejsvej! Snart blir det träningsmatch mot Rydaholm, gogogo! Sen ska jag tjata på mamma att vi ska dra en runda ner till staden, eller med någon kompissss..ja så ser min söndag ut, bye.

Mina kära wesc





Sitter här med mina fiiina ljusrosa wesclurar och dunkar spotify! Dom är helt grymma, super bra ljud och allt, kanske har sagt det innan..men då får ni höra det igen!
Vet inte riktigt vad dagen bjuder på idag, ikväll ska vi iallafall och fira morfar! :D
Nu ska jag sätta på mig lite vettiga kläder! Tjohej!

Screeeeeeeaaaaam




Tjosan! Guuud vad härligt när solen och en klarblå himmel är på topp när man vaknar måste jag säga!
Nu blir det f.r.u.k.o.s.t pussisar!

Fredagsmys




Hemmakväll med pizza och Hockey! Sen ska jag sno till mig lite glass och frukt med, nicebajs! Känner mig faktiskt inte på topp, hostan har anfallit mig och tårarna rinner av allt hostande! Pappa tyckte att jag var väldigt varm också, kanske feber.. uschfy..

Hoppas ni får en finfin fredag alla goa!


En liten favorit!



Här har ni en försenad favorit, själv hatar hon bilden men jag tycker den är riktigt fin!

Testade lite olika storlekar på bilderna, och tycker faktiskt att det blir snyggare med en storlek större (Bilden här över är det) Så det får ni leva med nu! Nu ska jag slappa gärnet, hejdå!

Egobomb





Jag har landat, fredag!

Icecreammm


Bild sen igår

Hejhej&hej!
Skolan var inget vidare idag..inget gick typ bra..
Så nu ska jag smuggla i mig B&J för att muntra upp mig! Sen kommer nog johanna och så drar vi mot mathildisss!
Kramisar


Sunny




Tjäääääsän!
Har precis varit ute en tripp i solen och plåtat lite vårbilder, ångrar att jag inte tog på mig skinnjackan! Skulle ju gå hur bra som helst! Så nu ska jag tanka med en skål fil med frukt i och sätta mig med läxxxorna, så ha det kalasbra allihopa! Hejsvejjj


Säg AAAA






Sitter här och hostar som en idiot, jag tror att mina lungor går sönder snart! Inte så megakul!
Matchen gick braaa, vi vann med 4-1! :)
Ne nu ska jag fortsätta dricka ljummet vatten..hejdÅ


Säg ÅÅÅÅ






Modell: Stina
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55 mm [CA]



Tjoho, var uppe med tuppen idag, så nu har jag bara suttit här och gjort ingenting..häh, sen idag så blir det 60 minuters träningsmatch mot Ingelstad! Är reeeidi taggad! Ska bli sjukt kul!
Juste, hade ju lite folk på besök igår, aa och jag var mest med Fanny!  :D Supermysigttt!


Lillesyrran!






Modell: Hedda (lillasyster)
Fotograf: Jag
Kamera: Canon eos 550D 18-55 mm [CA]


Hääääjhäj !
Tjatade sönder på hedda att jag skulle ta kort på henne, sååååå det blev så! Blev faktiskt riktigt fina bilder måste jag säga. Sen ska vi upp och ta ett röj i våra rum, för ikväll kommer ju fint folk på besök ;). Gotta go, hejsvej!


Mina små sötnötar









Modeller: Där uppe Julia, där nere Stina
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55 mm  [CA]


Ahhh fredag!
Känns som om man blir mycket lättare, får vingar, hahaää. Det lät ju som det gjorde..
Aja känns så sjukt himla skönt! Ikväll blir det la familia framför tvn med ett stort lass snask och tacos! Riktigt bra.
Nu ska jag ta och skära upp en kiwi hade jag tänkt, har blivit heeelt tokig i det! Nya favoriten! Mamma köpte hem en stor hög kiwi för någon dag sen, åt upp alla på en gång..hähää

Nu beger jag mig till skolan..



Modeller: Stina till vänster, Julia till höger
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55 mm [CA]

Pussisar!

Del två..




Modeller: Stina där över, Julia där under
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55 mm [CA]

Nuuu ska jag dra mig mot skolan, sen idag blir det hannaaa, kuligt, aa måste dra! pussisar

Finns det vackrare?









Modeller: Där över stina, där undre julia.
Fotograf: Jag
Assistent: Ingrid
Kamera: Canon eos 550D 18-55mm [CA]
Ett litet urplock från igår!


Heeeej! Jag och ingrid gav julia och stina i julklapp  att de skulle vara fotomodeller för en dag, så det gjorde vi nu i måndags. Vi spenderade också kvällen och natten innan tillsammans med! Riktigt mysigt, hah vi startade ett kuddkrig runt ettiden på natten, så går det! Japp men vi hade 3 teman till (fototeman) när vi tog och ännu flera av de här sortes bilderna här över! :D

Nu ska jag gååå!

Vad tycker duuuuu?


Toppenkväll!



Dåliga bilder här över, men det blir inte så bra i en gympasal, jaja heddas första fotbollsmatch! ;)

Hejhej&ännumerahej!
Gårkvällen hos hanna var helt gaaalet kul! Och så var det så himla god mat, jaa allt var toppen! Hanna och jag "planerade" om man kan säga så..häh en liten sak!
Så på onsdag ska vi va igen och fixa till vårt lilla project.
Och juste vad tycker ni om att Eric Saade vann, jag tycker inte det var någon höjdare, ingen man fick rysningar av iallafall. Jajäää..
Snart cyklar jag till fagra sen blir det träningsmatch mot 97orna, aa och dom har ju redan spelat 11manna ett år så det kommer bli spännande!


Hur gammal är du?







En ny liten flik har hoppat in i bloggen, det är bara att rösta på! Om man råkat rösta fel eller något annat så är det 10sek "väntetid" tills du kan rösta om!
När du har röstat så kommer ju stapeldiagrammet upp (det kommer också upp om du bara trycker på "se resultat") aa ni ser på sista bilden. Det visar ju -10, -20 osv under varje stapel. -10 visar att man är 0-10år gammal, -20 visar att man är från 10-20 år, -30 visar att man är från 20-30 år och 30+ visar att man är 30-hur gammalt som helst!
Det blir kul det här, att se hur gamla alla är som kikar i min lilla blogg!
Tjä!

Nyttnyttnytt!



Så vad säger ni om den nya designen och allt? Kände att den förra headern som jag bara hade i en vecka inte var något vidare alls! Så nuuu känns det bra. Bakrunden har bytt färg till vit. Fräscht och fint!
Meeen det är ju inte bara jag som kollar denna bloggen! Det är ju ni också, så nu får ni säga vad ni tycker! Pussisar!

Lita på mamma





Tjohooo!
Jag, ingrid, julia och stina fick som liten surprise igår från våra mammor! Först så åkte alla till ingrid, aa och så åt vi där, sen drog bilarna mot centrum, mot gamla teatern. Vi skulle se "Lita på mamma". Och vår teaterlärare var med i tetern ocksååå, hon var så duktiggg! :D Så det var megakul att se henne där!
Jääaa..idag vet jag inte riktigt vad som händer, men ikväll ska vi till nilsson, jaa jag är nog mest med hanna! Superduperkul! :D
Ne nu ska jag inte skriva meeer, tjädå!

Grattis världens bästa johannis!

















Johannapanna, min underbara ängel!
Idag är det din stoooora daaag! :D Tooonåring!
Älskar dig mitt lilla guldhjärta! Miljonersmiljaders bamsepussar&kramar arke! Love you (L)

Sovmorgon!





Två snabbisbilder knäppta i morsäää!
Sitter här freeeeschy efter duschen, någon mer än jag som avskyr att gå in i duschen, så kallt i början o massa sånt, meeen när man sen kommit in i den kan man bara inte komma ur den, lite sådär omöjligt!
Innan idag var jag också med ingridspingrids! Mysigt som atteliattans! Sen åkte vi till the teatero, riktigt kul var det idag tycker jag, kom en riktigt låg bit. Sen hade ingrid o jag en halvtimme på oss att äta, byta om och allt, hah sen mars till fotbollsträningen, inte drömväder idag om man säger så..fast det var ändå grymt kul!

Juuuuuste bara för att "skryta" hah eller så det kanske är fel ord ;) häh
Imon får vi iallafall sovmorgon till halv tiooooo! :D Tror det är första sovmorgonen i mitt liv, haha. Så det är inte illa vettni!
Hejsvej!

Just me





Inlägg brlir ju mycket roligare med bilder, meeen det här blev ganska misslyckat! Uschiga bilder!

Såååå härligt när solen är uppe när man vaknar tycker jag! Känns som på sommaren, jaa fast då är det ju en aning varmare! Så idag blir jag glad, bara för detta! Sånna små saker kan göra min dag, hih!
Skulle bara säga det, nu måste jag kila! Hejsvej!

Mot skolan!

Heeeeeeejsansvejsan, haha det här blev ett onödigt inlägg men skulle bara säga att jag ska dra mig upp mot skolan nuuu, hade två minuter över i mitt schema så då satte jag mig här! :)
Ha en brallanbra måndag!


Vad tycker ni om det nya?

Nu har jag trixelixat lite med design o allt, bilderna i menyn kommer nog bytas ut gaaanska snart!
Yeeees, men vad tycker ni om det nya? Känner bara att det är så skönt med nytt och fräscht så egentligen vet jag inte om den här är snyggare, kanske inte, ajaaa..




Det ger mig vårkänslor det!



 
Jag var heeelt överlycklig när jag kunde sätta på mig skinnjackan igår, ahh våååår!

Festen blev megalyckad, hade riktigt mysigt och fick jättejättefina saker, miljonermiljaders tack sötingar! :)
Sen igår på morgonen så gick jag, stina o annie o kollade på när johanna spelade innebandy, sen på eftermiddagen så spelade hedda sin allra första fotbollsmatch, det vaaar roligt att se! ;)
På kvällen så var det bara hemmakväll, chokladfondy uppe i mammas och pappas säng frmaför deras tv med en toppenfilm som visades på trean. Så det var så mysigt det bara kunde bli!

Sen idag blir det två timmars träning! hejdååååå! :D


Snyggt med prislappen där till vänster! ;)





Två små oredigerade bilder på en ny medlem i garderoben ser ni här. Köpte dom för typ en månad sen tror jag, hah men jag ska ju inte använda dom förrän sommarn. Men var tvungen att köpa dom nu, förra året letade jag som en galning, men alla jeansshorts var slut! Så i år är jag tidig!

Hejsvej! Snart drar jag mig till johanna, vi ska nämligen ta hand om en drös tjejer nu ikväll och inatt! Berättar vad underhållmingen var sen ;) hihä!
Så nu äter jag pizzamackor o yallayalla!
Tjohej!

Gullefisar.blogg.se



HÄR hittar du en länk till oss tjejsor på bilden, aa det var ju vi som träffades i Österrike! :D Ta gäääärna en liten titt! :)

Tjofräs!





Hur kan det vara så otroligt gott? Jordgubbsfil och K-special! Har inte ätit det på hundra år känns det som, föråt mig på det när jag var liten, hah eller aa några år sen. Men nu bad jag mamma köpa hem jordgubbsfil och nu är den redan slut! ;)

Åh juste han inte blogga igår, var på maxi och storhandlade med johannaaa och sen på kvällen var vi en repa i ishallen och tittade lakers! :)

Nu blir det ett lass läxor sen teater o när teatern slutat så är det bara trettio minuter till fotbollen! :D Häjsdås!


Annanasero







Nyss hemkommen från skolan är jag nu! Ska få i mig något att äta sen måste jag köra ett röjj i mitt rum med damsugare o allt, aahh undra hur det ska blir sen när jag flyttar hemmifrån...hmm..skjuter uppo allt till sista sekund! Jaja man lär väl sig någon gång, eller?

RSS 2.0