Thanks


Felicia :) om Some faktaaa:

Hej Ellen :)
haha jag gillar inte heller ostbågar men det va inte det jag vill säga :) ville bara säga att det var länge sen vi sågs och att jag träffade hedda,anna och dan på stan idag och dom sa att jag skulle titta på din blogg så gjorde det :D
vet inte om du kommer ihåg mig men jätte gammal komis till dig Fanny och Hampus haha måste ses snart :D
helsa familjen :) <3
kramizar Felicia


Heej felicia! Tack för att du kollade in! Självklart kommer jag ihåg dig! Och ja, vi måste ses någon gång, det var ju superlänge sen! Skulle vara jättekul, kommer ihåg att vi hade väldigt roligt när vi var små! :D <3

Du får med hälsa familjen stort! :D Ha det kanon! <3

 
Vet inte varför allting kom så mycket till höger o ingen ram runt bilden.. jeaja! Lilla tjejen till höger är Felicia! :)

Kommentarer
Postat av: juliaa

åååh,kolla lilla fanny. Gu så SÖT ! (L)

2010-12-31 @ 11:41:42
URL: http://juliahultmark.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahaha titta mig :) ja vi få ses snart vi hade ju så kul :) <3 familjen hälsar tillbaks :) <3

2011-01-01 @ 11:38:44
Postat av: Anonym

Hahaha titta mig :) ja vi få ses snart vi hade ju så kul :) <3 familjen hälsar tillbaks :) <3

2011-01-01 @ 11:40:26
Postat av: moaa

fyy va söt FANNY är!(L)

2011-01-06 @ 16:59:30
URL: http://musicmoa.blogg.se/
Postat av: fanny!!! <3

Saknar dej lilla ellen bellen, måste ses snart!!

hade jag en sån jacka? Puss <333

2011-01-07 @ 11:21:42
URL: http://fannybjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

fytusan hur söt kan man vara lilla fanny då :D

2011-01-07 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0