WELCOME 2012 !

Hoppas verkligen ni har haft ett sjukt grymmt 2011 ! Det kan jag säga att jag har! Har varit med om sååå mycket nytt och spännande! Jag har varit i Österrike och träffat ett underbart gäng som jag är så attans glad över att jag träffat! Vi har också gjort några återträffar och vi har ALLTID lika roligt! Åhh dom är underbara!!! Jag hade också en superdupersommar i käraste Trummenäs! Kompisar, bruna ben, hoppa från klippan, grillfester! Och våra filmer får man ju inte glömma! Haha Ingrid, jag  o johanna gjorde ju film hahah! Jag har ju också bytt skola till fagra och 7:an, bytt klass, och jaa bytt allt! Har verkligen kommit i en underbar klass, fått så många nya kompisar och allt har varit så himla kul! Men nu känns det som om vi har gått i typ flera år tillsammans! Och jag har ju inte bara fått en ny klass utan jag har ju också lämnat min gammla! Kommer ihåg på skolavslutningen hur tårarna letade sig fram..sen på kvällen hängde vi runt på högstorpskolan. Hade skitmysigt! För vårt fotbollslag har det också gått AWESOME!! Vunnit serien i vår ålder 98 OCH serien 97! hur härligt!? Älskar er tjeeejjjjeeer! Ni är bästisfestis!
Visst har det varit motgångar och ångest m.m men det har inte hänt något som jag inte klarar av, som jag är så otroligt sjukt glad för! Och så vill jag verkligen skänka en tanke till en person som inte haft det så lätt på sistone, den starkaste personen jag mött!
Så med denna härare texten som nog 1% av mina läsare orkar läsa säger jag GOTT NYTT ÅR till alla där ute!
Ha ett underbart underbart underbart 2012!!!


Från förra nyår när jag var sjuk o hade feber..men jagvar ändå med haha! Och bilderna är så otroligt brutalt fula och hemska, menmen nu får ni njuta, ahhaha!










Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA, Vilka toppen bilder det va på mig, otroligt fräscha!-.-

Gott nytt år på dig finis! :D <3

2011-12-31 @ 12:25:36
Postat av: Olivia

Nu har jag en tävling på min blogg kika gärna in!!

http://oliviasflower.blogg.se/2011/december/tavling-2011.html

Hoppas du tycker det är ok med reklam

Kram!

2012-01-01 @ 11:06:37
URL: http://oliviasflower.blogg.se/
Postat av: Malin

Gott nytt år!♥

2012-01-01 @ 17:52:10
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0