JAJAMENSAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Wihoooooooooooooooooooo tonåriiiiing!
När jag kom till skolan idag, så stod jacob ute o så bara sprang han in superdupersnabbt när han såg mig, haha bara lite avslöjande..och sen när jag kom in stod alla o sjöng för mig, supersött! miljonermiljaders tack! Sen sjöng alla i matsalen, lite lätt pinsamt men roligt! Sen nu så har ingrid, julia, o stina varit här o vi har firat med en frödinge kladdkaka! Snart kommer mormor, morfar, farmor o farfar! Ahhh är så glad! Bilder på paket o sånt kommer imon tror jag! :D




Liiite nyvaken!

Kommentarer
Postat av: Sonya!

Heej!

Grattis på födelsedagen!!! :D



Hoppas du får en underbar dag!!! :)

Kram Sonya!

2011-01-20 @ 17:49:00
URL: http://sonyasmileys.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis Ellen!!

Hoppas du får en fortsatt

Rolig dag med fina presenter.



Grattiskramar från Elin.

2011-01-20 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0